Τιμητικό Βραβείο στο Μοναδικό Στέλιο Σταυρίδη & Διάκριση της Ideales για την Άριστη Εξυπηρέτηση των Πελατών της

Απρίλιος '14
ΒΡΑΒΕΙΟ_ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ_ΠΕΛΑΤΩΝ_2014Τα βραβεία για την Ideales συνεχίζουν να έρχονται με σταθερό ρυθμό, εμπλουτίζοντας έτσι την ήδη πλούσια συλλογή μας σε διακρίσεις.  Αυτή τη φορά, η εταιρία με το μεγαλύτερο και πιο αξιόπιστο Δίκτυο Εξυπηρέτησης Πελατών στον κλάδο της πισίνας, Αυτή τη φορά, η εταιρία με το μεγαλύτερο και πιο αξιόπιστο Δίκτυο Εξυπηρέτησης Πελατών στον κλάδο της πισίνας και των σπα, διακρίθηκε στα Sales Excellence Awards 2014.

Στην τελετή βράβευσης που πραγματοποιήθηκε στις 27 Μαρτίου στο Athenaeum Intercontinental, ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρίας Κωνσταντίνος Σταυρίδης  παρέλαβε το τιμητικό βραβείο που απενεμήθη από το Ινστιτούτο Πωλήσεων Ελλάδος στον αείμνηστο ιδρυτή της Ideales Στέλιο Σταυρίδη, για την συνεισφορά του στον κλάδο των Πωλήσεων και της Εξυπηρέτησης Πελατών. Τόσο η βράβευση, όσο και το αφιέρωμα στη μνήμη του Καπετάνιου μας με video και ομιλίες από διακεκριμένους ομιλητές ήταν εξαιρετικά συγκινητικά.

Επιπλέον, η Ideales απέσπασε το σημαντικότατο Bronze Award στην κατηγορία «Εξυπηρέτηση Πελατών» του πυλώνα Καινοτομία στις Πωλήσεις & Πελατοκεντρικότητα των Sales Excellence Awards 2014

Όλοι εμείς στην Ideales αισθανόμαστε εξαιρετικά δικαιωμένοι και υπερήφανοι, που η πελατοκεντρική μας φιλοσοφία επιβραβεύεται περίτρανα. Δεσμευόμαστε ότι θα εξακολουθήσουμε να προστατεύουμε τους Πελάτες μας με τον ίδιο ζήλο, προσφέροντας τους άριστη εξυπηρέτηση και υπερβαίνοντας διαρκώς τις προσδοκίες τους σε ποιότητα, οργάνωση, λειτουργία, πρακτικές & υπηρεσίες ώστε να ενισχύουμε διαρκώς τη σχέση μας μαζί τους.

Τα Sales Excellence Awards 2014 είναι o θεσμός που αναδεικνύει και επιβραβεύει τις βέλτιστες πρακτικές των κορυφαίων στις πωλήσεις και στην εξυπηρέτηση πελατών σε όλους τους επιχειρηματικούς κλάδους και διοργανώθηκε για 2η χρονιά από το Ινστιτούτο Πωλήσεων Ελλάδος (Ι.Π.Ε.) σε συνεργασία με την Boussias Communications.  Η αξιολόγηση διενεργήθηκε από ανεξάρτητη κριτική επιτροπή υψηλόβαθμων στελεχών της αγοράς, διακεκριμένων ακαδημαϊκών και μελών του Δ.Σ. του Ι.Π.Ε. Στην κατηγορία Εξυπηρέτηση Πελατών απονεμήθηκαν μόνο Silver και Bronze βραβεία, καθώς καμία εταιρία δεν συγκέντρωσε τους απαραίτητους βαθμούς για το Gold.